Ta 60cm3 to tak naprawdę 55cm lepiej bierz to pierwsze
Najlepiej jak byś oddał stary do szlifu,ale jak chczesz koniecznie kupić nowy to bierz ten pierwszy.
(17-02-2013 15:56:11)alek736 napisał(a): [ -> ]Najlepiej jak byś oddał stary do szlifu,ale jak chczesz koniecznie kupić nowy to bierz ten pierwszy.
Oddał bym do szlifu ale mam mocno zjechany gwint na cylku i w ogóle prawie nie da się nakręcić na niego kolanka,i muszę kupić nowy.
one chyba indentyczne , bierz tańszy
bez różnicy, jednak brałbym ten pierwszy.
A nagwintować się nie da? Jak gwint na wale miałem zużyty, to przegwintowałem i jak nowy był! Tylko wał krzywy pozostał... Bo tłoki ZMD to się jeszcze dostanie.
Tańszy lepszy
weż polski cylinder a nie chiński
(19-02-2013 18:07:34)jawomaniak napisał(a): [ -> ]weż polski cylinder a nie chiński
w chinach nie robią Cylindrów do Rometa, bo koszt ich produkcji by chyba z 5zł musiał być bo inaczej by sie nie opłacało.
Tak po za tym bierz 55cc bo tu rzadnej róznicy nie ma, jeden i ten sam wyrób tylko rózniacy sie lekko rozmiarem
bierz ten pierwszy zestaw
Cytat:A nagwintować się nie da? Jak gwint na wale miałem zużyty, to przegwintowałem i jak nowy był!
Pozornie mógł być ładny, ale właściwości nie te już
Co do tematu to obojętne który weźmiesz oba tak samo będą się sprawowały
Mam ten 55ccm w motorynie i nie widać właściwie żadnej różnicy w osiągach
(19-02-2013 19:21:17)MichalSR50 napisał(a): [ -> ]Mam ten 55ccm w motorynie i nie widać właściwie żadnej różnicy w osiągach
A dałeś większa dyszę lub zębatkę zdawczą?
szczeże to ten drugi bo to jeden grzyb tylko inny opis