29-01-2013, 01:36:55
Cześć!
Mam problem i nie wiem za co się mam zabierać bo:
Mój chart ma taką przypadłość że po dłuższej jeździe (np na pół gazu) jak się doda gaz na max przerywa i potrafi zgasnąć no chyba że umiejętnie lekko gazu powoli mu się zacznie dodawać.
Jak jadę cały czas na max gaz do oporu to jest okej.
PODKREŚLAM. Stary cylinder wyjąłem i założyłem 2-gi cylinder który ma podniesione z deczka kanały, jest on po szlifie. Na obu cylindrach dzieje się to samo.
Zapłon ustawiony 2mm suwmiarką, przerwa na świecy szczelinomierzem.
Jedyne co podejrzewam to gaźnik, mam 2-gi 14mc i jak wyzdrowieję to zmienię na niego i będę patrzył czy coś się zmieniło.
Mówcie co to może być, nie sugerujcie się tym że wszystko jest poustawiane, po prostu wyraźcie własną opinię np "Za mała przerwa na świecy" (to też podejrzewam), "Źle ustawiony zapłon", " h%jowy gaźnik"
Co wy o tym myślicie bo mi się zdaje że to jednak coś z zapłonem. Jak będę miał okazję to sprawdzę na innym module ale coś mi się nie chce wierzyć że to moduł.
Mam problem i nie wiem za co się mam zabierać bo:
Mój chart ma taką przypadłość że po dłuższej jeździe (np na pół gazu) jak się doda gaz na max przerywa i potrafi zgasnąć no chyba że umiejętnie lekko gazu powoli mu się zacznie dodawać.
Jak jadę cały czas na max gaz do oporu to jest okej.
PODKREŚLAM. Stary cylinder wyjąłem i założyłem 2-gi cylinder który ma podniesione z deczka kanały, jest on po szlifie. Na obu cylindrach dzieje się to samo.
Zapłon ustawiony 2mm suwmiarką, przerwa na świecy szczelinomierzem.
Jedyne co podejrzewam to gaźnik, mam 2-gi 14mc i jak wyzdrowieję to zmienię na niego i będę patrzył czy coś się zmieniło.
Mówcie co to może być, nie sugerujcie się tym że wszystko jest poustawiane, po prostu wyraźcie własną opinię np "Za mała przerwa na świecy" (to też podejrzewam), "Źle ustawiony zapłon", " h%jowy gaźnik"
Co wy o tym myślicie bo mi się zdaje że to jednak coś z zapłonem. Jak będę miał okazję to sprawdzę na innym module ale coś mi się nie chce wierzyć że to moduł.