Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: ogar 200 a 65ccm
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Siema, kolega oddal silnik do jakiegoś znajomego mechanika żeby zrobił mu kapitale i powiedzial mu ze rozwiercil cylka na 65ccm, jest to możliwe bez ingerencji w kartery? I czy jest taki duzy tlok do 223?
Moim zdaniem jest to nie możliwe ale on upiera sie ze tak ma, wiec zwracam sie do wasBig Grin
Chyba mu tulei nie starczy.
Jest mozliwe ale to tłok z innego motoroweru musi podpasowywać.
No właśnie Mysiu tez tak myślałem i teraz wiem że to jest nie możliwe bo zwykły mechanik nie bedzie bawił sie w szukanie tłoka do silnika ktorego w dodatku robił za DARMO
szkoda roboty i kasy na alegro jest zestaw tuningowy 60ccm nowy za 180 chyba
(22-01-2013 09:42:39)pawel84_5 napisał(a): [ -> ]szkoda roboty i kasy na alegro jest zestaw tuningowy 60ccm nowy za 180 chyba

Lepiej samemu zrobic niz tuningowac chinskie 55_
tak tylko że ten zestaw jest orginalny http://moto.allegro.pl/cylinder-s60-tuni...44121.html
to jest chinol ten zestaw
Daj spokój, to zestawy składają sie z najtańszych części, gaźnik chiśki którego nie radze kupować.

Dalej ten cylinder TUNING 60ccm on jest gorszy od orginału bo po pierwsze to ma pojemność 55ccm i ma mniejsze kanały od czeskiego orginalnego Cylka.

jak by kolega chciał mieć 65ccm to niestety już trzeba by zabierać się za kartery i do tego Jikov nie uciągnie takiej pojemnośći żeby to miało lepsze osiągi niż do tej pory na orginalnej 50 ccm/

Jak mu zależy na poprawieniu osiagach to niech nie idzie w pojemność tylko w jakość.

Membrame można wstawić, kanały powiększyć i wypolerować i kanał zasilający do membramy i do tego dobry gaźnik.
kondzio310 ja mu tylko chcialem pokazac ze nie moze miec 65cm3 (bo on twierdzi ze ma po szlifie orgi) i udowodnic ze te niby jego 65ccm i jikov nie maja szans z moim 16n1-11 i 50/4 membrana (cylka jeszcze nie ma jest w planach).
Teraz mu to pokaże i bede sie smial z jego tlumaczenia Big Grin
Big Grin ja ogólnie pisałem to co wiedziałem, mógł bym sie jeszcze o tym dużo rozpisać, ale prowadze rozmowe z pewną osoba Big Grin tak że pisze w przerwach aż ta osoba odpisze.
Gdyby w 223 zrobił 60ccm(co jest mozliwe) powiększył kanały(już nawet nie trzeba by robić dodatkowych) ,ładnie je spasował z tuleją, porządnie wyczyścił tłumik ,przerobił tłok i wsadził niewylatanego jikova to to twoje 50/4 dalej mogło by mieć problem.
W jawce zbytnio nie ma sensu dorabiać dodatkowych kanałów, bardziej sie opłąca je powiększyć i odpowiednio wpolerować, i w karterze kanały płuczące z cylindrem wyrównać, i jak by te prawdziwe 60 ccm no to mógł by mieć szanse
do silnika 223 można przeprowadzić tunig w którym najlepiej zrobić szlif cylindra wzmocnić wał i włożyć gażnik K60B powiększyć kanały osobiście nie stosuję takich tuningów bo wolę mieć wszystko na orginał
Stron: 1 2
Przekierowanie