17-01-2013, 17:24:21
17-01-2013, 17:25:40
Tam też jest bez klina spróbuj tak jak ja a jak nie to dorób sobie taki ściągacz, mój kolega dorabiał sobie do o 200 i nie potrzebował nawet spawarki ani nic tylko powyginał taki gruby płaskownik i po środku wywiercił dziurę na śrubę takie coś http://img641.imageshack.us/img641/3830/zem.png między te łapy kładzie się zębatke i kręci śrubą
17-01-2013, 18:06:41
Możesz również czymś podważyć i energicznie uderzyć młotkiem. Najlepiej jednak mieć ściągacz do łożysk.
17-01-2013, 18:38:17
Niczym tego nie zdejmiesz.
Tylko ściągacz 2 albo 3 ramienny. Jak nie masz to polataj po mechanikach i pożycz, daj im z 10 albo 15 i masz zrobione
Tylko ściągacz 2 albo 3 ramienny. Jak nie masz to polataj po mechanikach i pożycz, daj im z 10 albo 15 i masz zrobione
17-01-2013, 19:40:35
nic nie podkładaj bo wał skrzywisz (tak jak mateusz 5625) bo tam zębatka jest na zasadzie stożka nabijana zupełnie jak w silniku jawa 223 i tak jak błażej pisze tylko ściągacz do łożysk da tu rade
17-01-2013, 20:09:18
(17-01-2013 17:25:40)Przemi998 napisał(a): [ -> ]Tam też jest bez klina spróbuj tak jak ja a jak nie to dorób sobie taki ściągacz, mój kolega dorabiał sobie do o 200 i nie potrzebował nawet spawarki ani nic tylko powyginał taki gruby płaskownik i po środku wywiercił dziurę na śrubę takie coś http://img641.imageshack.us/img641/3830/zem.png między te łapy kładzie się zębatke i kręci śrubą
Ja mam taki ściągacz i przyznam że dobry jest Robił go ojciec z jakiegoś grubego metalu