(26-04-2014 17:52:58)stqc napisał(a): [ -> ]Mi się podoba i wasza opinie mnie nie obchodzi! Przynajmniej jest większa i jest większa powierzchnia chłodząca Wam widzę że się wszystko chyba nie podoba, a fosa sam nie masz konkretnego pojazdu, tylko same padła
Bo co jeżdżę na codzień ogarem 200, a ty chartem??? Wyluzuj chłopie napisałem tylko swoja opinie a ty zaraz jedziesz po mnie. Ten twój chart to też żaden konkret .
Niee raczej. Poza względami wizualnymi to na moją logikę powierzchnia chłodząca cylindra Charta jest większa niż cylindra Simsona, zaś z głowicami jest odwrotnie. Wprawdzie różnica w chłodzeniu jest niewielka i dla takiego cylindra i taka i taka wystarcza w zupełności
(26-04-2014 17:45:39)kanilox napisał(a): [ -> ]Jak dla mnie to bardzo brzydko wygląda ta głowica. W ogóle nie pasuje do silnika charta.
Jest za krótka i za dużo ma miejsca pod sobą.
Zaskocze was albo i nie
Szczerze to nie zwraca jakoś mojej uwagi ta głowica. Kiedy zdjęcia nie doda, napiszecie cos o tej glowicy, patrzę się w to zdjęcie to nie moge nadal wykminić o co z tym chodzi
No na tym zdjęciu od przodu, to tak z humorem to biorę, na góre bym dał rogi, zdjął kolanko, dorysował zęby i straszył dzieci
To tylko głowica, kawałek ustrojstwa a tyle wojen przez to
jakby większych zmartwień na świecie nie było
I tak na głowicy sima i 52cc gdzie ogień jest objadę to Ogarem ;3
I tak moim eLCekiem objadę Cię Taśma, uważasz, że takie coś jest na poziomie? Gdyby miał to być cylinder bardziej wysilony to robił by te Twoje 50/4 mimo 2 kanałów płuczących, ale cylinder jest lekko dłubnięty. Poprawa w stosunku do fabryki jest no to jest ogień. Mi jak komar odpalił też gadałem, że jest ogień, bo w ogóle odpalił. Wyrozumiałości trochę
sory fosa ze najechalem, no ale nie wiem czemu.to.zrobilem sory! tasma jak lagoon wznowi dzialalnosc to zbieran kase i wysylam na przerobke na 50\4 wtedy mozemy pogadac... a glowica mi sie podoba bo jest, kupiona ze wzgledu na plaszcz denka no i sie spodobala.
zapomnialem wpadlo 30km i fotka na koniec dnia
http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imgs/...-0003.jpeg
(26-04-2014 21:39:39)Taśma napisał(a): [ -> ]I tak na głowicy sima i 52cc gdzie ogień jest objadę to Ogarem ;3
No i jeszcze napisz że zatartym, tak go kurde zatarłeś ze nadal chodzi to nie jest zatarcie
Jakby Ci tłok złapało i nie puściło to rozumiem, ale to co Ci się stało to tylko i wyłącznie twoja głupota!
No to objedź to Ogarem który ma 50/4 i zobaczymy jaka będzie twoja opinia jak mi w czerwcu wpadnie 52/4
Co wtedy powiesz ze o 2ccm większa pojemność
?
PS. Coś tam gadałeś o odpalaniu kiedyś że ogar za pierwszym a chart za którymś tam i Cię zadziwię mi odpala z pierwszego ZAWSZE! Jak ty masz ogara ustawionego (chodzi o zapłon) przez osoby w fabryce które się znały, a ty nie umiesz już ustawić zapłonu w Charcie to wybacz że Ci tak pali, masz człowieku mało wiedzy i problem. Tyle w temacie, odchodzę w pokoju
U mnie pali też od kopa, ale ja mam nowy silnik prawie XD Mówię o oryginalnym silniku przemusia. Taka dobra seria ;___;
Ogar. Tam wszystko oprócz sprzęgła przez fabrykę ustawione ;3
Aha, co do zatarcia... Tłok złapało. Stało wszystko razem ze skrzynią. Postukałem młotkiem przez kawałek drewienka wylazł i odpalił. ups.
Pokój <3
XD
no to Przemek Sobie nie radzi z Chartem
Ja czy ciepły, czy zimny nie mam problemu, jedynie co to jak zimny to na ssaniu go palę a tak to z ręki da radę nawet
Dzisiaj mówię pojeżdże sobie, jade jadę i nagle bu bu bu i zdechł, myślę co do kur** patrze a tu sucho w baku no nie fajnie myślę
No i strzeliłem fotkę przed wyjazdem na podwórku, dodatkowo jutro będe już malował podnóżki
http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imgs/...-0001.jpeg
Tak wiem brudny, a szczególnie to tłumik
Tłumik chyba szybko zbiera kurz, prawda? Na czarnym macie to po małej przejażdze pewnie juz widać.
Ale ogólnie świetnie się prezentuje Twoj Chart
Fajna ta twoja charcina
A że brudny no cuż przynajmniej widać że jeździ a nie że w garażu stoi na pokaz
Aż tyle pali czy nie spojżałeś w bak?
Spuszczałem paliwa do kosiarki i chyba za dużo spuściłem
Tak z tym tłumikiem w macie to jest dokładnie tak jak mówicie, i powiem wam że cieżko jest to umyć
Dzisiaj pechowy dzień miałem
Jadę sobie ok 17:00 do kolegi i patrze a tu mi dupe rzuca trochę myślę co jest staje, patrzę a tu koło luźne nie no myślę super. No to wracam do domu rozkręcam zabierak i co widzę? A no łożysko jest pęknięte i rozsypane, jak to się stało to nie wiem, ale już przed domem koło złapało i nie można było ruszyć
Rozebrałem i taki widok zobaczyłem
http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imgs/...-0002.jpeg
łożysko miałem nasmarować, ale zapomniałem i to chyba był powód że padło bo chodzilo na sucho, ale pierwszy raz widzę aby tak padło łożysko! Było to jedyne nie wymieniane łożysko od nowości jest to FŁT4, znaczy było
Jutro kupię nowego SKFa, FAGa, lub KOYO i będe jeździł dalej