Spawy będą robione TIGIEM , lub elektrodą do kwasówki tak więc nie pordzewieją
Może będą ładne przebarwienia
Może się uda, pospawa mi to spawacz zawodowy więc czemu nie i na 100% TIG
Jak ktoś chętny na takie kolanko to pisać, ale najpierw pokażę jak to będzie wyglądać
ogolnie całkiem nieźle sie to zapowiada
ale
Ten czerwony korek oleju rzuca sie w oczy i troche do niczego nie pasuje
Pod linka gazu gazu masz podłożona chyba regulacje od roweru w miejscu gdzie powinna wchodzic w ten plastik. Skróć linkę bo to tak troche druciarsko wygląda.
Śruby od mocowania przedniej lampy jakies takie strasznie długie
No i klakson powinien byc chyba od spodu półki
Po za takimi pierdołkami to naprawdę bardzo fajnie się zanosi.
Rurki kierunkowskazów zrób z nierdzewki. Jak nie masz gdzie kupic samych rurek to kup pręt i daj komuś żeby Ci to na tokarce zrobił.
(23-03-2014 22:13:18)Romet drajwerV2 napisał(a): [ -> ]No i klakson powinien byc chyba od spodu półki
Wybije mu dziurę w błotniku przy pierwszym lepszym hamowaniu lub w sytuacji, gdy amortyzator dobije do końca na jakiejś np dziurze (ten klakson jest większy niż oryginalny).
(23-03-2014 22:25:50)BigSoft napisał(a): [ -> ] (23-03-2014 22:13:18)Romet drajwerV2 napisał(a): [ -> ]No i klakson powinien byc chyba od spodu półki
Wybije mu dziurę w błotniku przy pierwszym lepszym hamowaniu lub w sytuacji, gdy amortyzator dobije do końca na jakiejś np dziurze (ten klakson jest większy niż oryginalny).
I to jest prawda, ja oryginalnym wybiłem dziurę przy hamowaniu, a później jeszcze dobiłem na dziurze.. Masakra z nim jest
Nie możliwe, na oryginalnym nie rozwalisz błotnika
ja w swoim musze ogarnąć jakiś bo mój suę wyrwał 2 raz
Ja klakson mam założony tak jak oryginalnie ponad rok i jakoś dziury nie mam
Wiadomo po dziurach nie jeźdze wole ominąć bo szkoda kół
(23-03-2014 22:13:18)Romet drajwerV2 napisał(a): [ -> ]ogolnie całkiem nieźle sie to zapowiada
ale
Ten czerwony korek oleju rzuca sie w oczy i troche do niczego nie pasuje
Pod linka gazu gazu masz podłożona chyba regulacje od roweru w miejscu gdzie powinna wchodzic w ten plastik. Skróć linkę bo to tak troche druciarsko wygląda.
Śruby od mocowania przedniej lampy jakies takie strasznie długie
No i klakson powinien byc chyba od spodu półki
Po za takimi pierdołkami to naprawdę bardzo fajnie się zanosi.
Rurki kierunkowskazów zrób z nierdzewki. Jak nie masz gdzie kupic samych rurek to kup pręt i daj komuś żeby Ci to na tokarce zrobił.
Korek może dam czarny
Nie było w sklepie czarnego dlatego jest jaki jest
Linka jest od jakiejś Gilery RMS tą samą co ma kw112 wygląda to jak regulacja od linki rowerowej, ale tak nie jest
Tak jak pisałem linki jeszcze trzeba ogarnąć i ułożyć
Śruby dam krótsze od tych bo akurat takie miałem pod ręką to dałem
Klakson jest od jakiegoś auta dlatego dałem go ta, a nie inaczej bo błotnik się uszkodzi.
Rurki do kierunków będą zrobione razem z kolankiem z nierdzewki
Ps. Co myślicie o takim kolanku z nierdzewki?
Panowie dzisiaj jeździłem, nie chciało mi się tego błotnika zmieniać, jutro to zrobię dopiero
Powiem tak du** urywa, mocy ma już więcej niż seria w bdb stanie
Już jest bardzooo mocny. A więc tak dzisiaj odpaliłem silnik na luzie kręci jak szalony, ale wrzucam bieg, i jadę połowa gazu i nie ma nic siły no to co wymiana dyszy z 65 na 90 i nic nie zalewa łądnie pali, idzie jak burza
Przejechałem może ok 2km, gdy tu wracam do domu i mówię sobie tak że dam mu lekko gazu na 2biegu do oporu i dałem gwałtownie czuje jak przyśpiesza i nagle nie jedzie, myślę co do uja jest daje gazu, a on kręci patrzę a tutaj brak łańcucha
Jest teraz tyle mocy że seryjny łańcuch zerwało poprzez dodanie gazu i moc silnika
http://p1.bikepics.com/2014%5C03%5C28%5C...99-800.jpg
http://p1.bikepics.com/2014%5C03%5C28%5C...00-800.jpg
No jak widać jest OGIEŃ
Teraz pytanie jaki łańcuch polecacie i jaka grubość?
NO i cykłem fotki dla Charta
http://p1.bikepics.com/2014%5C03%5C28%5C...01-800.jpg
Ten motor to szatan tak powiem jak narazie przed dotarciem
http://p1.bikepics.com/2014%5C03%5C28%5C...02-800.jpg
No to komentować i sory za zdjęcia i ich jakość, dodam że śmigam na swoim module który trzyma niższe obroty i ma mocniejszą iskrę
Komentować i polecać łańcuchy
Dobra starczy. Fajnie, że jesteś zadowolony
Mi zdarzyło się to samo ostatnio, zamówiłem łańcuch SFR 415. Zapłaciłem 50 zł już z wysyłką zdaje się
Tylko tam jest 140 ogniw, trzeba skrócić. Na razie jeżdżę i nic się nie dzieje, w Sendzie miałem cały napęd tej firmy i także nie miałem zastrzeżeń.