Jak Ci się ta cewka sprawuje ?
Bez zarzutu. Odkąd ją założyłem, nie tykałem Charta. Zresztą od 10tys. przejechanych kilometrów praktycznie nic przy nim nie robię tylko jeżdżę. Pominąłem tylko fakt zabaw z gaźnikiem, ale to akurat inna bajka, nie wpływająca zbytnio na jego eksploatację
A jak wiadomo ja jeżdżę w każdej pogodzie, nawet zimowej, więc chyba źle z tą cewką nie jest. Daje radę
PS. Dodam, że świeca to NGK B8HS. Zalana nie raz, zresztą na tym Amalu ciągle mi go przylewa szczególnie na wolnych. I tak sobie generuje iskrę przez te 10 tys, do których dobiłem wczoraj. To takie info odnośnie tych bzdur, które widuję na forach, że Chart na NGK nie jedzie i ogólnie Iskra, to jedyna świeca, która pasuje, najlepiej taka sprzed 20 paru lat...
ja też śmigam na NGK w charcie bez problemu a co ciekawe ani razu nie zalałem jeszcze świecy
pamietam jak z 15 lat temu miałem ogara 200 to klucz do świec to była podstawa bo często trzeba było ja wykręcać
Z tym zalaniem to mi chodziło o to, że nie podczas jazdy i musiałem wykręcać, tylko po prostu na wolnych obrotach mi go zalewa i jak odpalam na ssaniu to świeca też pewnie mokra jest na początku, ale nigdy tej świecy wykręcać nie musiałem z powodu problemów czy coś
Siemka mam pytanie do was a raczej dwa
1. stacyjka coś mi szwankuje i jak wezmę na pozycję "2" to lekko skoczy w obojętnie który bok i światło tylnie gaśnie i muszę poprawić aby stacyjka była idealnie na środku pozycji "2" bo inaczej nie ma światła tylniego jak myślicie co się wyrobiło co do wymiany ?
2. Co myślicie o tej żarówce
http://allegro.pl/bosma-4964-50060225fsh...25084.html
Aha podobno zastosowanie przekaźnika sprawi że światło będzie ciut mocniejsze co wy na to ? Jaki przekaźnik kupić i czy coś on da ?
1.W stacyjce nie ma nic nadzwyczajnego. Ten biały plastik trzyma konektorki, które lekko wystają z drugiej strony, a w środku są 3 miedziane specjalnie styki, które wraz z obracaniem bębenka stacyjki odpowiednio zwierają te konektorki.
Zobacz, czy stacyjka Ci się nie rozlatuje (czy ten plastik z konektorkami nie jest krzywo, czy "nie chce" wypaść). Styki mogą być zaśniedziałe, albo nierówno osadzone w plastiku.
2. Akurat takiej identycznej nie miałem, ale wszystkie żarówki oprócz przedniej mam tej firmy i nie narzekam, świecą od roku i jeszcze żadna nie padła.
3. Co do przekaźnika, to teoretycznie masz rację, ale najważniejsze to to, że nie wypalają się styki w przełącznikach zespolonych itd. Ja np u siebie mam wszystko na przekaźnikach porobione tak, że nawet przez stacyjkę płynie bardzo mały prąd potrzebny tylko do zasilenia przekaźników, dzięki czemu styki pożyją znacznie dłużej. Przykład:
http://allegro.pl/przekaznik-samoch-cewk...75348.html
Chłopacy mam pytanie czy mogę sholować Chartem Jawe Robby czy nie będzie żadnych problemów jak POLICJA to zobaczy ?
mogą się doczepić ja z boszem holowałem ponad 50km ogarem 200 wsk'e 175
No ja mam teraz do holowania około 10km
Wiem, że motocyklem można (giętkie połączenie, które w każdej chwili można rozłączyć, czyli holowany kierowca trzyma linę przy kierownicy i w razie czego w każdej chwili może ją wypuścić), ale motorowerem - nie mam pojęcia i szczerze nie wiem czy jest to uregulowane przepisami.
PS. Ja swoim pierwszym Chartem w środku zimy holowałem z centrum Katowic kumpla na motorynce Stelli jakieś 30km i daliśmy radę, przeżycie nie do zapomnienia
Chłopaki mam zamiar jutro jechać na małe zakupy co według was przyda się mu zmienić ?
mam zamiar kupic gumy manetek, kopniaka i zmiany biegów od Simsona oczywiście i co jeszcze to nie wiem
Możesz kupić np. Filtr przepływowy paliwa
A Chart super