Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: zalewa sie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
słuchajcie panowie romeciarze od pewnego czasu mam tak że gdy chcę wkręcic ogarka w obroty to się nie chce zabardzo wkręcic i kopci takjak by był zalany a iglica jest już na najniższej dawce co robic.
za dobrę ogpowiędz gwarantowane pomógł.Cool
wyreguluj gaźnik jak nie pomoże spróbuj wyregulować zapłon
1. Dziurawy pływak 2. Ustaw ponownie zapłon. 3. Zły skład mieszanki. -->Możliwe przyczyny.
odrazu mówię za napewno gaźnik i pływak są w porządku dawajcie propozycje dalej ps zapłon muszę jeszcze luknąć
dzięki
Coś z gaźnikiem. Może pływak się zawiesza?
Uszkodzony simering od strony sprzęgła i ciągnie olej

silnik nie może się nagrzać zmień świecę na inną

za dużo oleju w paliwie
Sprawdź uszczelkę pod głowicą. Kompresja dobra? Albo w ostateczności cylinder do szlifu.
(11-01-2013 21:29:38)romeciarz.1 napisał(a): [ -> ]Sprawdź uszczelkę pod głowicą. Kompresja dobra? Albo w ostateczności cylinder do szlifu.

no właśnie sęk w tym ze nie mam uszczelki pod cylindrem.tylko mam uszczelnione czerwonym silikonem
Nie możesz pod głowica silikonu bo tam jest takie ciśnienie że wydmucha. Uszczelkę możesz nawet sam zrobić .
Pod cylindrem to można silikonem uszczelnić ja tak kupę lat przejeździłem i było dobrze ale pod głowicą to musi być uszczelka,szkoda ze dzisiaj nie robią już miedzianych uszczelek ja mam farta ze taką mam.
(12-01-2013 00:51:52)romeciarz.1 napisał(a): [ -> ]Nie możesz pod głowica silikonu bo tam jest takie ciśnienie że wydmucha. Uszczelkę możesz nawet sam zrobić .

ale ja pod głowicą silikonu nie mam
słuchajcie jadnak biore się za wymianę simeringów
(12-01-2013 00:51:52)romeciarz.1 napisał(a): [ -> ]Nie możesz pod głowica silikonu bo tam jest takie ciśnienie że wydmucha. Uszczelkę możesz nawet sam zrobić .

ziomek a jak zrobic taką uszczelke
Bierzesz kawałek jakiegoś grubszego papieru, kładziesz na cylinder, obstukujesz jak ma ona wyglądać, wycinasz i masz gotową uszczelkę domowej roboty nawet lepszą od kupnej.
Ale chłopie!!!
Pod głowicą nie może być zwykłej tekturowej uszczelki, uszczelka musi być albo aluminiowa albo musi mieć metalowy pierścień w środku, bo pod głowicą, przypomnę spala się paliwo.
Włóż tą uszczelke i jak nadale będzie bez efektu to wyreguluj gaźnik i zapłon, a jak to nie pomoże to wymień gażnik, bo może pływak sie zawesza ..

Sprawć jeszcze czy linka sie nie zacina..
Przekierowanie