Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Problemy po ponownym włożeniu silnika do ramy !
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Tak jak w temacie mam problem z moim ogarem. Do rzeczy wyczyściłem kartery z osadu, brudu (nic nie rozpoławiałem bo nie było potrzeby po prostu z grubsza z zewnątrz) Wymieniłem tłok z pierścieniami wszystko lepiej złożone niż było, ustawiłem przerwę na platynkach 0,4mm. Przy sprzęgle i biegach nic nie ruszałem ale dziś włożyłem silnik do ramy i podłanczam linkę od sprzęgła zakładam łańcuch wbijam 1 ,żeby zobaczyć czy jest na biegu i co nie łapie podkreślam ,że przed wyjęciem z ramy normalnie łapał na biegu nie jechał z górki sam po prstu było tak jak ma być a teraz nie da się na pych i nie blokuje koła i dodam ,że jakoś tak kopniak lekko chodzi. I nie było iskry ( nie podłaczałem kabli od instalacji do iskrownika czy to przez to nie ma iskry przedtem była mocna niebieska). Proszę was o porady jak to wszystko zrobić i co robic ,żeby silnik odpalił jak będzie wszystko ok.

Z góry bardzo dziękuję !
Za bardzo naciągłeś linkę od sprzęgła przy montażu i pewnie ciągnie sprzęgło dlatego kopniak tak lekko chodzi.
No tak zapomniałem o tym Smile A z tymi biegami po odpuszczeniu linki powinno być ok a co z tą iskrą ?
iskra hmm,może kable podłączyłeś odwrotnie ? platynki ustaw na oko żeby była malutka przerwa tyci tyci bo one są bardzo czułe na to ,wiem jak mój Smile
jak kopniak się ślizgał to nie mógł przeciesz kręcić silnikiem to jak mogła być iskra.
Siemka więc wtedy tydzień temu już go zrobiłem, biegi wchodziły, iska była mocna niebieska, paliwo dostawał to biorę kopię, kopię i nic to wypycham go na ulicę i na pych i też nic tylko brum brum brum pfffff... i tak za każdym razem. Macie jakiś pomysł co to może był? Możliwe jest to ,że nie ma uszczelki pod głowicą w oryginale i jak tak też złożyłem ?
Możliwe że to zapłon.. a takie pytanie jak bierzesz go na pych to ruszasz rolgazem? ja musze ruszać bo inaczej nie zapali Big Grin
Przeczyśc kranik i gaźnik bo to wygląda tak jakby za mało paliwa dostawał .
Dobra teraz chcę zrobić ogara tak ,żeby wszystko było z silnikiem idealnie Smile I tu pytanie do mistrzowskiego ustawienia zapłonu?

Mam ustawione na platynkach 0,4mm Smile A chce ustawić zapłon jaki powinien być ten otwarcie zapłonu? ile mm? Nie wiem jak to się fachowo nazywa co tam górny punkt tłoka...? Albo jak nie rozumiecie to co przerwa na platynkach 4mm a drugie ustawienie ile 2,5mm?

I co jeszcze trzeba wyregulować w silniku ,żeby idealnie chodził ? Jaka świeca jest najlepsza?
A u mnie jak stal dlugo to wybierak biegóg sie tak jakby zastal ze rysowal miske oleju i musialem go przekrzywic lekko i dziala jedynka itd.
Przekierowanie